شعر
دلنوشته های ادبی . شعرومتن برگزیده

عشقم شعر برات گذاشتم خوندنش خالی از لطف نیست

میدونم هرچیزی که خوشایند منه خوشایند تو هم هست درسته عشقم%!!!!

 

امشب برای دردسرهایم سروسامان بیاور

دل تنگی ام را بقچه کن داد از نی چوپان بیاور

شادم کن و بنشین کنارم قند وچای و صحبت. ...

بعد با رفتن ات یک پشته مه از سمت لاهیجان بیاور

سبزینه پوشم از غزل های که از چشم تو جاريست

من دشتهاي با تو آبادم، کمی ایمان بیاور

در هر نگاهت آذرخشی از تب و آزرم پیداست

بر لوت لبها یم هجوم بوسه ی باران بیاور

این شعر شاید آخرین برگ است از یک فصل بی تو

با من بمان آرامشی را از پس طوفان بیاور

تو حکمران قطعی قصر کلام وقصه هایی

قیصر شو ونام آوری از این دوران بیاور

تا هر کجا می خواهی از من دورباشی، دورباش و...

نزدیک تر از من کجا داری بگو برهان بیاور

در فصل زرد چتر مشکی ها بیاو مرهم ات را

بر غربت پس کوچه های زخمی تهران بیاور

------------ شاعر نسیم پریشان

زن هم عاشقش خوبه عشقم

دوست دارم خیییییلییییی زیاد بوس..

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:غزل, :: 21:18 :: توسط : غزل

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ خاوی دل نوشته و شعر و متن ادبی است .
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های ادبی و آدرس hasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1